Author Topic: Who rode Today  (Read 690238 times)

Zxdave

  • SEA-ROAR
  • Raider
  • *****
  • Join Date: Sep 2014
  • Posts: 5457
  • Referrals: 0
Re: Who rode Today
« Reply #9420 on: Apr 16, 2017, 09:34:26 PM »
Dude, you and her eat all that?

LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

That place is off the chain, live music and kick ass food !
Good reason for a 2-up ride for sure :D

Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time carving a tree and talking to her on the phone lmao
« Last Edit: Apr 17, 2017, 06:04:43 AM by Zxdave »
Lean till it grinds , then lean some more ..

RoadStarRaider

  • Advertisement
  • ***

    SLK

    • Global Moderator
    • Raider
    • *****
    • *
    • Join Date: Nov 2008
    • Posts: 12899
    • Referrals: 0
    Re: Who rode Today
    « Reply #9421 on: Apr 17, 2017, 12:21:35 AM »
    Dude, you and her eat all that?

    LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

    That place is off the chain, live music and kick ass food !
    Good reason for a 2-up ride for sure :D

    Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
    Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

    We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao
    I admire your self restraint last time I craved something once it arrived I gulped it down in 3 bites. ;D ;D ;D
    SLK   I ride a Yamaha because I prefer to ride the best

    dreadly

    • living the dream
    • Global Moderator
    • Raider
    • *****
    • *
    • *
    • Join Date: Aug 2009
    • Posts: 13582
    • Referrals: 1
    Re: Who rode Today
    « Reply #9422 on: Apr 17, 2017, 05:28:29 AM »
    We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao

     :lolsign: :lolsign: :funnypost:

    • Advertisement

      Zxdave

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • Join Date: Sep 2014
      • Posts: 5457
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9423 on: Apr 17, 2017, 06:06:27 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao
      I admire your self restraint last time I craved something once it arrived I gulped it down in 3 bites. ;D ;D ;D
      Lmfao ...good catch bro ... damn it Siri , making me look stupid again 😁
      Lean till it grinds , then lean some more ..

      ROADKILL

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • *
      • Join Date: Jan 2010
      • Posts: 9858
      • Referrals: 18
      Re: Who rode Today
      « Reply #9424 on: Apr 17, 2017, 06:30:05 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao
      I admire your self restraint last time I craved something once it arrived I gulped it down in 3 bites. ;D ;D ;D
      Lmfao ...good catch bro ... damn it Siri , making me look stupid again 😁
      Siri has nothing to do with it

      Zxdave

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • Join Date: Sep 2014
      • Posts: 5457
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9425 on: Apr 17, 2017, 06:38:25 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao
      I admire your self restraint last time I craved something once it arrived I gulped it down in 3 bites. ;D ;D ;D
      Lmfao ...good catch bro ... damn it Siri , making me look stupid again 😁
      Siri has nothing to do with it
      Lol you must use the same excuse huh brother ?! 😂
      Lean till it grinds , then lean some more ..

      Dark Matter

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • Join Date: Mar 2013
      • Posts: 7310
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9426 on: Apr 17, 2017, 07:31:26 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time carving a tree and talking to her on the phone lmao

      Dave, you are just a romantic dude.  That carving (craving) will be there after we're all gone...very cool.
      The Star Cruiser “Dark Matter”; named in recognition of the attractive force theorized to exist as an explanation of balance in the universe.

      “…if you can make beer in space, life in space will be possible… it is a shortage of beer in space that is holding back further space exploration.”  Dr Walsh 2009

      Zxdave

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • Join Date: Sep 2014
      • Posts: 5457
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9427 on: Apr 17, 2017, 08:19:25 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time carving a tree and talking to her on the phone lmao

      Dave, you are just a romantic dude.  That carving (craving) will be there after we're all gone...very cool.
      Lol thanks bro ... Yeah Phil you got that rite ,  it prolly will be unless some  developer buys the land and put up a ton of house !
      Lean till it grinds , then lean some more ..

      ROADKILL

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • *
      • Join Date: Jan 2010
      • Posts: 9858
      • Referrals: 18
      Re: Who rode Today
      « Reply #9428 on: Apr 17, 2017, 08:20:50 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao
      I admire your self restraint last time I craved something once it arrived I gulped it down in 3 bites. ;D ;D ;D
      Lmfao ...good catch bro ... damn it Siri , making me look stupid again 😁
      Siri has nothing to do with it
      Lol you must use the same excuse huh brother ?! 😂
      Nope I take full responsibility for my stupidity - well me and Jose

      Zxdave

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • Join Date: Sep 2014
      • Posts: 5457
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9429 on: Apr 17, 2017, 08:25:34 AM »
      Dude, you and her eat all that?

      LMAO , shit bro she like 115lbs.... so the fat boy ate it !! lol

      That place is off the chain, live music and kick ass food !
      Good reason for a 2-up ride for sure :D

      Hahaha, Sounds like how our eatin out goes.  I end up eating most hers!
      Lmao yeah man and usually me eyes looking at the menu is bigger then my stomach !

      We also made a backroad stop at "our" tree .... long story short I ended up hanging out in the woods back in 2010 one day when I was out on my Zx10 and had to stay in the woods for a bit so I killed time craving a tree and talking to her on the phone lmao
      I admire your self restraint last time I craved something once it arrived I gulped it down in 3 bites. ;D ;D ;D
      Lmfao ...good catch bro ... damn it Siri , making me look stupid again 😁
      Siri has nothing to do with it
      Lol you must use the same excuse huh brother ?! 😂
      Nope I take full responsibility for my stupidity - well me and Jose
      Hahahha omfg .... I blame mine on night train then lmao
      Lean till it grinds , then lean some more ..

      bIKEr42lue

      • Raider
      • *****
      • Join Date: Oct 2011
      • Posts: 2168
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9430 on: Apr 19, 2017, 04:48:57 PM »
      Got the bike back with a new fuel pump, so I'm riding again! The difference in throttle response is amazing! That pump was just about dead.

      Lesson learned: don't ride the reserve tank down to fumes. Soon as the fuel light comes on fill up!
      Sometimes it's a little better to travel than to arrive.

      Ares X

      • Administrator
      • Raider
      • *****
      • *
      • *
      • *
      • Join Date: Dec 2009
      • Posts: 28171
      • Referrals: 7
      Re: Who rode Today
      « Reply #9431 on: Apr 19, 2017, 04:56:54 PM »
      Got the bike back with a new fuel pump, so I'm riding again! The difference in throttle response is amazing! That pump was just about dead.

      Lesson learned: don't ride the reserve tank down to fumes. Soon as the fuel light comes on fill up!

      Yeah.  Especially dealing with the heat that we do. Congrats!

      Zxdave

      • SEA-ROAR
      • Raider
      • *****
      • Join Date: Sep 2014
      • Posts: 5457
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9432 on: Apr 19, 2017, 05:11:19 PM »
      Got the bike back with a new fuel pump, so I'm riding again! The difference in throttle response is amazing! That pump was just about dead.

      Lesson learned: don't ride the reserve tank down to fumes. Soon as the fuel light comes on fill up!

      Nice Man , glad to hear you back in action !
      Lean till it grinds , then lean some more ..

      SLK

      • Global Moderator
      • Raider
      • *****
      • *
      • Join Date: Nov 2008
      • Posts: 12899
      • Referrals: 0
      Re: Who rode Today
      « Reply #9433 on: Apr 20, 2017, 07:49:55 PM »
      Yesterday was spent getting ready for spring and clearing as much ice as I could off my street.  Went to bed last night with care and truck back to spring tires.  And added to new guns to my collection of fire arms.  Today I decided that I was done with snow removal since only ice was left on the street so I removed the plow and got the 4 wheeler returned to spring summer off road and fall hunting setup.  Took trash to the transfer station.  Then got the Raider out fired it up let it warm up while getting my riding gear on.  Good news I was on the road went and got mail then returned to the house.  Bad news I wanted to ride more but still had spring clean up work to get done and get ready for my trip to Anchorage where I will be doing spring cleaning for my daughter and some carpentry and electrical work that she needs done.
      SLK   I ride a Yamaha because I prefer to ride the best

      Ares X

      • Administrator
      • Raider
      • *****
      • *
      • *
      • *
      • Join Date: Dec 2009
      • Posts: 28171
      • Referrals: 7
      Re: Who rode Today
      « Reply #9434 on: Apr 21, 2017, 09:21:54 AM »
      Yesterday was spent getting ready for spring and clearing as much ice as I could off my street.  Went to bed last night with care and truck back to spring tires.  And added to new guns to my collection of fire arms.  Today I decided that I was done with snow removal since only ice was left on the street so I removed the plow and got the 4 wheeler returned to spring summer off road and fall hunting setup.  Took trash to the transfer station.  Then got the Raider out fired it up let it warm up while getting my riding gear on.  Good news I was on the road went and got mail then returned to the house.  Bad news I wanted to ride more but still had spring clean up work to get done and get ready for my trip to Anchorage where I will be doing spring cleaning for my daughter and some carpentry and electrical work that she needs done.

      I don't even understand what this means?